Verzenden & retourneren

Levertijd en bezorging
Bestellingen tot 21:00 uur worden doorgaans de volgende werkdag door PostNL geleverd op het door de klant opgegeven afleveradres. Dit geldt voor vooraf betaalde bestellingen, leveringen binnen Nederland en bestellingen van maandag t/m vrijdag.

POST NL

Verzendkosten
Nederland:                                                
Tot € 50            € 6,50                                  
Vanaf € 50        gratis (tot max. 31,5 kg)

België:
Tot € 50            € 6,50
Vanaf € 50        gratis (tot max. 31,5 kg)

Duitsland:
Tot € 50            € 6,50
Vanaf € 50        gratis (tot max. 31,5 kg) 

Bij uw bestelling worden de verzendkosten automatisch verwerkt in het besteloverzicht.

Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. De retourkosten zijn voor rekening van de klant. Je kunt wel een retourlabel aanvragen voor een gereduceerd tarief van € 9,95. Stuur hiervoor een mail naar [email protected] met vermelding van je ordernummer.

Retourvoorwaarden:
- Het artikel is onbeschadigd en niet gebruikt
- Het artikel is gefixeerd tijdens verzending om transportschade te voorkomen
- Er is een kopie van de aankoopfactuur toegevoegd
- Het ingevulde retourformulier is bijgesloten

Neem svp even contact op met de klantenservice, dan sturen wij u het retourformulier meteen toe. Stuur dit retourformulier samen met het product (in de doos waarin u het heeft ontvangen) op naar:

Thai Moonz
Fahrenheitstraat 11
6003 DC Weert
Nederland

Het aankoopbedrag wordt na ontvangst en goedkeuring van de retour binnen 14 dagen aan u uitbetaald.

Uitzondering retourneren:
Uitlopende, afgeprijsde en op maat gemaakte artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Bestellingen die specifiek in opdracht zijn gemaakt en geleverd kunnen tevens niet worden geretourneerd.


Klachten
Is uw bestelling niet compleet, zijn artikelen beschadigd of heeft u een opmerking cq klacht? Neemt u dan contact op met onze klantenservice en stuur indien mogelijk foto's mee waarop de klacht zo duidelijk mogelijk te zien is. Wij zullen uw klacht zo snel en zo goed mogelijk in overleg proberen op te lossen. 
 

Thai Moonz
www.thaimoonz.nl